• שיחה א: "למה מה? מי הוא בכלל?"
  • שיחה ב: "מה אני משרת שלו?"
· שיחה ג' : "מה הוא חושב? שאני משרתת שלו?"

.

מוכַּר לכם? שמעתם את עצמכם אומרים פעם משפטים מהסוג הזה?

אז רגע... קחו אויר ונראה כך:

מה זה בעצם שרות? איך אנחנו מגדירים שרות?

בסדנאות שאני מעביר, בד"כ התשובות שאני מקבל על השאלה הזאת נעות בסביבה של:

זמינות....נתינה....מקצוענות....סבלנות....נימוס....חריצות... ועוד

נכון. זה מה שלמדנו ועדיין מלמדים אותנו לאורך השנים.

רק ש....במקרים האלה – שכחנו מישהו. שכחנו אותי. שכחנו אותנו. מה איתנו?

לנו לא מגיע שרות?

ברור שכן. השאלה הגדולה היא : ממי מגיע לנו שרות?

.

תתארו לכם מצב בו אנחנו כעוסים, לחוצים, עצבניים (בסדר, לא אתם. השכנים כאלה)

ואז אומרים לנו: "תהיה מנומס וסבלני....." איזה סבלנות ואיזה נעליים!

אם אנחנו לא נלמד לתת לעצמנו שרות איכותי

לא נוכל לתת לאחר את השרות שהוא מצפה מאיתנו.

כאילו – אם מישהו מבקש ממני 100 ₪ ואני ממש רוצה לתת לו,

אבל אין לי בכיס כרגע 100 ₪ - מה אני יכול לתת לו?

אם אין לי "בכיס" שלי שרות – איזה שרות אני יכול לתת? ניסיתם פעם לתת את מה שאין לכם?

.

ולכן אנחנו  צריכים לדאוג לרווחת החיים שלנו ולאיכות החיים שלנו ורק אז נוכל לתת שרות איכות.

שימו לב – לא לדאוג לעצמנו על חשבון מישהו אחר. ממש לא! רק ביחד! רק עִם האחר!

מי זה האחר?  בני/בנות זוג, ילדים, חברים, עובדים, מנהלים, לקוחות, ספקים – כככווולללםםם!

לתת שרות למישהו אחר וביחד עם זאת(!) לדאוג גם לעצמנו.

זה מצב מדהים של W/W (ניצחון הדדי) שבו כל הצדדים מרוצים, מצב שיכול לדאוג לשת"פ איכותי לאורך זמן - בכל מרחבי החיים שלנו.

למשל: אני החלטתי שאני עונה לשיחות טלפון של לקוחות משעה 08.00 עד 20.00, אחרת אני עייף ולא נעים. אין לי 24/7. אני לא מנתח מוח. בעיסוק שלי - אני מעוניין לתת שרות איכותי.

מה זה עבורכם שרות איכותי?

תרשמו ! כעת!.............רשמתם – תשלחו לי.

רוצים עוד? צרו קשר.

אהבתם? שתפו חברים (ובני משפחה..)