- שיחה א: "למה מה? מי הוא בכלל?"
- שיחה ב: "מה אני משרת שלו?"
.
מוכַּר לכם? שמעתם את עצמכם אומרים פעם משפטים מהסוג הזה?
אז רגע... קחו אויר ונראה כך:
מה זה בעצם שרות? איך אנחנו מגדירים שרות?
בסדנאות שאני מעביר, בד"כ התשובות שאני מקבל על השאלה הזאת נעות בסביבה של:
זמינות....נתינה....מקצוענות....סבלנות....נימוס....חריצות... ועוד
נכון. זה מה שלמדנו ועדיין מלמדים אותנו לאורך השנים.
רק ש....במקרים האלה – שכחנו מישהו. שכחנו אותי. שכחנו אותנו. מה איתנו?
לנו לא מגיע שרות?
ברור שכן. השאלה הגדולה היא : ממי מגיע לנו שרות?
.
תתארו לכם מצב בו אנחנו כעוסים, לחוצים, עצבניים (בסדר, לא אתם. השכנים כאלה)
ואז אומרים לנו: "תהיה מנומס וסבלני....." איזה סבלנות ואיזה נעליים!
אם אנחנו לא נלמד לתת לעצמנו שרות איכותי
לא נוכל לתת לאחר את השרות שהוא מצפה מאיתנו.
כאילו – אם מישהו מבקש ממני 100 ₪ ואני ממש רוצה לתת לו,
אבל אין לי בכיס כרגע 100 ₪ - מה אני יכול לתת לו?
אם אין לי "בכיס" שלי שרות – איזה שרות אני יכול לתת? ניסיתם פעם לתת את מה שאין לכם?
.
ולכן אנחנו צריכים לדאוג לרווחת החיים שלנו ולאיכות החיים שלנו ורק אז נוכל לתת שרות איכות.
שימו לב – לא לדאוג לעצמנו על חשבון מישהו אחר. ממש לא! רק ביחד! רק עִם האחר!
מי זה האחר? בני/בנות זוג, ילדים, חברים, עובדים, מנהלים, לקוחות, ספקים – כככווולללםםם!
לתת שרות למישהו אחר וביחד עם זאת(!) לדאוג גם לעצמנו.
זה מצב מדהים של W/W (ניצחון הדדי) שבו כל הצדדים מרוצים, מצב שיכול לדאוג לשת"פ איכותי לאורך זמן - בכל מרחבי החיים שלנו.
למשל: אני החלטתי שאני עונה לשיחות טלפון של לקוחות משעה 08.00 עד 20.00, אחרת אני עייף ולא נעים. אין לי 24/7. אני לא מנתח מוח. בעיסוק שלי - אני מעוניין לתת שרות איכותי.
מה זה עבורכם שרות איכותי?
תרשמו ! כעת!.............רשמתם – תשלחו לי.
רוצים עוד? צרו קשר.
אהבתם? שתפו חברים (ובני משפחה..)